Prenumerera och dela

Söndag

Publicerad 2012-09-23 15:48:00 i Allmänt

Min fina tjej innan vi åkte iväg på kalas.
 
Bilden vart ju inte så jätte bra, försökta ta ett bättre kort med våran systemkamera, men då ville hon inte vara med längre! det är synd man inte ta kort oftare med riktiga kameran, tror vi köpte våran systemkamera för ungefär ett år sedan, men det är alltid mobilen man har närmast och då blir det oftast den man tar kort med.
 
som skrivet så har vi varit och fikat massa tårta och kakor hos Viktor, min lillebror som fyller år idag, grattis:) sen något annat har vi inte gjort, vi hade tänkt åka till skogen och grilla korv när vi vaknade imorse, men det regnade, så då struntade vi idet, vilket var tråkigt, men nästa helg kanske?
 
igår kväll efter Juliat somnat mös vi ner oss i soffan och kollade på Avatar, När klockan var runt strax efter tolv så stängde jag av tv och gick upp och la mig, för då hade  Ante  redan somnat i soffan:P
 
Nu ska jag gå och kolla till portersteken som jag håller på att göra till middag, mumms!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej