Prenumerera och dela

ONSDAG

Publicerad 2012-09-19 08:14:54 i Allmänt

Onsdag morgon.

Har inte hunnit gjort så speciellt mycket idag ennu. Julia vaknade halv åtta, så nu ligger hon och kollar lite på tv innan det är dax att göra sig klar för dagis. Sen så får mamma ha Joel medans jag klipper mig, sen har jag ingenting planerat idag, hade engentligen ett möte på af, men fick boka om det då det var samma tid som klippningen.

 

igår var verkligen dagen seeeg, gjorde ingenting vettigt för fem övre.. men såna dagar måste man få ha också.. Har börjat sökt lite jobb, jag har ju jobb om jag vill där jag fortfarande vill vara, men skulle endå vilja prova någonting nytt! men vad kan det vara? nån som har förslag på jobb?

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej