Prenumerera och dela

Nej jag ska inte bry mig!

Publicerad 2012-09-24 21:36:11 i Allmänt

Men vissa människor slutas man aldrig förvånas över. Hur vissa tänker? vissa saker skriver man fansiken inte ut på facebook, lär er öppna munnen istället!
 
skitsamma, man är väl dum själv som bryr sig för det har ingenting med mig att göra egentligen, men jag bryr mig för det handlar om nära personer som man känner.
 
slut parat om det.
 
i förmiddags så blåste jag in till staden fram och tillbaka, nu är det redan kväll och jag funderar vad jag egentligen har gjort idag, haha. Imorron ska Julia klippa sig, men bara luggen lite grann, och jag ska äntligen få ta hål i örat igen hehe. sendan blir det Jobb, det var ett tag sedan nu, så jag längtar:)
 
Vad vi gjort i helgen vet ni ju redan, hade tänkt fara till Ramsele på lastbilsmässa i lördags, men det gjorde vi inte heller. hehe, Ante jobbade. Nu är det dax att lägga en trött pojke.
 
godnatt,
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej