Prenumerera och dela

Mamma Snack (Torsdag)

Publicerad 2012-09-07 10:23:04 i Mamma Snack

1. Med vad brukar du ersätta svordomar som helvete och jävlar när barnet är i närheten?
haha ja ska jag vara helt ärlig, så svär jag så svär jag, då tänker jag inte alls på ett barn är i närheten, sedan kan jag tänka "ojdå" eller så kan jag komma på mig själv och säga det tystare!
 
2. Brukar antalet gånger barnet har bajsat under dagen vara ett tema som diskuteras när du och din partner kommer hem?
Hahah nej det brukar det inte, därimot om Joel bajsat två gånger tex under dagen och jag har fått bytt dom, då kan jag säga till Ante att nu är det din tur, och samma tvärttom...
 
3. Har du eller har du varit nära att tappa ditt barn i golvet?
Nej det har jag inte, därimot och man busat med Joel i knät och han har "böjt sig bakåt" och man  inte riktig hinner med så har det varit nära att man tappat han, men det har aldrig hänt.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej