Prenumerera och dela

Mamma Snack ( Tisdag )

Publicerad 2012-09-12 12:46:43 i Allmänt

1. Har du en person i din närhet eller som du vet, som är en god förebild på hur en god mamma ska vara?
Ja min mamma, världens bästa mamma!
 
2. Avsluta meningen. ” Jag önskar att mitt barn blir lika bra som mig på att…”
hum, jag kommer inte på nått "bara sådär" men jag hoppas dom tar med sig dom bra sakerna från mig, och bra saker som jag lärt mig något bra utav.
 
3. Upplever du att dyrare barnkläder är i mycket bättre kvalité än vad billiga barnkläder är?
Ja det tycker jag, iaf på ytterkläder, vi köper ytterkläder på ett ställe och det märks hur mycket som helst, dock så är det dyrt men det är absolut värt pengarna, sen tröjor byxor och sånt är väl för det mesta likadant
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej