Prenumerera och dela

Jobb

Publicerad 2012-09-25 11:43:49 i Allmänt

Idag blir det jobb, men börjar inte förens klockan 16. Så ska väl förbereda middagen så jag har den klar innan det är dax för att hämta Jullan, åkte till Mia och klippte henne imorse, gick super bra :) sedan tog jag ett hål i örat, Julia ville också ta:P men hon får nog vänta nått år innan det är dax för henne:)
 
Har äntligen fått tag på en tjej som ska tapetsera här hemma nu, så skönt och jag längtar tills det är klart, kommer bli super fint:) så ska åka in till stan och välja tapeter någon dag, känner på mig att det kommer bli svårt och man kommer hinna ändra sig hundra gånger innan det är bestämt vilken tapet man kommer att välja:P
 
håller på att kolla på ett bord in till "andra delen av tv rummet" också, kommer också bli hur bra som helst:) så äntligen så kan man sitta där inne och äta någon dag!
 
Nu ska jag leta mig någon luch, magen kurrar.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Jessica Lindström

Kommentar publicerad 2012-09-25 11:48:14

Jag skulle ta någon hyfftast "enkel" tapet.. Jag hatade att välja tapeter när vi köpte till sovrummen, och jag är inte alls nöjd med sovrummet, så det ska jag nog göra om.. Blev alldeles för mycket "krusseduller" för min smak, tycker bara det ser rörigt ut :P

Svar: exakt så har jag också tänkt :P blir nog ljusa vanliga, och en mörkare vägg, hade tänkt ta med något mönster, men ångrade mig, känns som man kommer bli less rätt fort:)
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej