Prenumerera och dela

Fredag!

Publicerad 2012-09-07 10:15:51 i Allmänt

Då var det Fredag igen, herregud vad dagarna går fort, och ingeting får man gjort känns det som haha, igår efter jag hämtat Julllan på dagis åkte vi ner på fiket där vi träffade Maria och Carro, satt och surrade ett par tag, seadn följde Jullan med Nettan till affären. och Maria och Carro följde mig på coop, så snällt, så jag fick bärhjälp:)
 
Nu har jag precis duschat, så vi ska väl ta och göra oss klara, träffa Melissa och Malin, och sedan tänkte jag gå runt kullsta med Carro:) får se om hon är lika pepp idag som igår hehe.
 
Ihelgen får vi se vad som händer antingen ska vi åka på folkrace, eller så ska vi kolla på när Kent tränar hunden på hundklubben.. Julia skulle nog tycka det var kul , hon verkligen ÄLSKAR djur.. så det är synd vi inte kan ha någon katt eller hund just nu, eftersom Joel har astma, men det kan ju växa bort också. Fast nu skulle jag inte vilja ha något djur överhuvudtaget, har nog fullt upp som jag har det  redan....
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej