Prenumerera och dela

tips

Publicerad 2012-10-09 23:04:14 i

finns det någon som kan ge mig ett bra tips på en bra foundation? någon som inte blir gul eller ger fläckar! var verkligen länge sen jag använde foundation då jag bara använt puder på sommaren, men mot vintern kan man vilja ha lite färg. just nu ligger jag i sängen, joel ligger brevid mig, han ville inte alls ligga i sin säng, så när han fick komma till mamma vart allt bra igen :) nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt då de är dagisfoto imorgom, sen efter dagis ska vi åka några till anna och hälsa på :)
Kommentarer
Postat av: Denise

Kommentar publicerad 2012-10-10 08:58:07

http://www.lyko.se/sv/artiklar/varumarken/olay/olay-total-effect-touch-of-foundation-medium-spf15.html


Den tycker jag är bra!

Svar: Tack för tipset :) ska nog prova den, kan man köpa den i butik någonstans?
saema.blogg.se

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-10-10 11:05:57

Jag använder tikei foundation, den bästa jag någonsin haft! Googla på det. :)

Postat av: Denise

Kommentar publicerad 2012-10-10 12:24:09

Ja, den finns i butiker också :) Säkert överallt där smink finns!

Postat av: Magdalena

Kommentar publicerad 2012-10-10 16:04:23

Testa ID sminket, jag har inte använt någon annan foundation på flera år! De sitter hela dagen och blir jätte bra resultat. Speciellt eftersom det är i puderform så slipper du det kladdiga :)

Svar: Tack:) jag har faktiskt funderat på det, köper man det på make up store? :)
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej