Prenumerera och dela

Sjukling

Publicerad 2012-10-03 21:54:44 i Allmänt

Joel är sjuk igen.. små hoppande feber och jätte snorig, Julia är också snorig men ingen feber (en så länge ) idag känns som en bra dag, jag har varit ovanligt glad, har kommit fram till ett bra beslut idag, ett bra beslut som kan kallas "vuxenpoäng" jag hoppas bara att allt gå vägen, men det ska det nog göra, ska ringa och fixa lite imorgon angående det.
 
Hämtade Sofie från bion ikväll sen var vi ute och åkte lite bil och hoppades på att Joel skulle somna, när han är sjuk somnar han aldrig inne, men alltid i bilen? konstigt de där,när han inte är sjuk så är det bara att lägga ner honom så sover han inom några sekunder.
 
En annan sak jag funderat över är att jag verkligen vill ta mig i kragen och gå ner min graviditetskilo.. dom är fortfarande kvar, (Ja inte så konstigt när det inte ens var ett år sedan jag fick barn) men innan sommaren så gick jag ner alla mina kilo, meeen nu har jag gått upp några igen, och dom är hur svåra som helst att få bort! suck !! det här är ju små saker egentligen, men endå saker jag tänker på.
 
På söndag ska jag få klippa till mitt löshår, det ä alldeles för långt, så det blir nog bra.
Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och kolla runt på vinterjackor.. någon som har tips på snygga vinterjackor?
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej