Prenumerera och dela

Min tjej

Publicerad 2012-10-23 23:18:37 i



Denna söta tjej är bara bäst!! finns ingen som kan göra en så glad som sina barn! Julia har börjat sagt att hon vill gosa, så då ska man gosa ner sig på något lämpligt ställe med henne och bara mysa!! nu ligger vi i sängen och kollar på pippi, rätt som det är vänder hon sig om och lägger hennes arm runt mig och säger, eka dig mamma, och tar sin lilla hand och klappar mig på kinden, man blir ju bara så glad:) samma sak när hon ringer till Ante och säger godnatt så hör man, eka dig pappa. gullplutt. Denna ålder är verkligen rolig, det händer så mycket kul:) Idag åkte vi till stan, hittade inte det jag skulle ha, så irreterande!! men de kommer väl fler tåg..
Kommentarer
Postat av: nina

Kommentar publicerad 2012-10-24 11:51:29

UNDERBART KORT!!!!!!!! så otroligt vacker denna tös!:)

Postat av: Erika

Kommentar publicerad 2012-10-24 21:29:12

Du har hemskt fina barn Emma. Och den här bilden var ju helt slående. Den fick mig att dra på smilbanden också:)

Svar: Åh tack Erika:) ja visst är den fin, man blir glad när man ser den:)
saema.blogg.se

Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-10-25 12:12:10

otroligt vacker tös,ett underbart kort som får en o le om, om igen:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej