Prenumerera och dela

Måndag morgon.

Publicerad 2012-10-15 09:44:00 i Allmänt

Vilket strul igår när jag skulle gå och lägga mig, haha. Både Ante (ja som alltid) sover på sin sida av sängen, men sen Julia som låg i mitten av sängen, och Joel har fått något nyck att han ska alltid se mig tills han somnar, går jag där i från så skriker han, så det var ju bara att lägga han också i sängen med alla oss tills han hade somnat så jag kunnde bära över han, det slutade med att jag fick ha mitt huvud på nattbrdet, så ganska jäkla kul ut hahah!
 
Helgen har gått fort som vanligt, Pelle och Isak kom hit på Lördag morgon och hälsade på, mot kvällen hade vi bjudigt Dalle och Malin på middag. Igår hände väl inget speciellt? tog det lungt, men det var skönt, man behöver det också, hade aldrig kännt mig lugn om jag hade "massa måsten" hela tiden, hade bara varit gring haha.
 
Idag ska jag åka till stugun till tandläkaren på eftermiddagen, frågan är ju bara vart det är? jag har ingen aning, men det kan ju inte vara så svårt:) jag hoppas det inte blir någon dyr kostnad, sist Ante var till tandläkaren behövade han bara betala 5kr. Så kan ju hoppas det går lika bra för mig:)
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej