Prenumerera och dela

Kul dag !

Publicerad 2012-10-25 17:57:05 i Allmänt

Idag var det en rolig dag på skolan tycker jag:) vi fick prova på "dockor" att göra venprovtagning, man sticker alltså i armen, (armvecket)  jag lyckades på första försöket att få blod, (stolt) haha. Sen fick vi göra ett vanligt stick i fingret också.
 
sen hade vi teori. När jag åkte hem började det snöa hur mycket som helst, mysigt, men det blir halt på vägarna, det tycker jag inte om. När jag kom hem bjöd mamma på pizza, gott, var hur länge sen som helst som man åt det. Sen har jag inte hunnit gjort så mycket, känner mig halv dålig i kroppen, mår inte riktigt 100, inte så konstigt heller, då alla i princip i min familj är sjuka..
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej