Prenumerera och dela

Kanelbullens dag!

Publicerad 2012-10-04 11:42:15 i Allmänt

Har ni bakat några bullar ennu? det har inte jag gjort iaf. Julia skulle säkert uppskatta det, men vi får se! kanske tar mig tid till det, ibland måste man ta sig tid med barnen och strunta i allt annat, enligt mig:)
 
Joel är fortfarande snorig, Julia är bättre. Jätte skönt väder ute idag, så idag blir det promenad. Har precis skickat iväg ett mail, hoppas på svar inom kort:) något annat roligt har jag inte att tillägga just nu.
 
Det vart ett väldigt kort inlägg, men uppdaterar mera senare!
Kommentarer
Postat av: Josefine

Kommentar publicerad 2012-10-04 12:05:57

Baka en bulle åt mig med :)

Svar: Kan jag göra, imorgon ska vi baka:))
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej