Prenumerera och dela

Rosor

Publicerad 2012-11-15 21:45:15 i Allmänt

Titta vad fina rosor jag fick av min älskling idag!! :) vart super glad
 
Idag var jag och mina andra klass kompisar in till Östersund på föreläsning, känndes som man kunnde de mesta, men det är ju aldrig fel med lite uppdatering.
 
Efter föreläsningen så hade några av oss prov, jag var skitnervös, men jag klarade det! så glad, så nu slipper jag läsa en hel kurs.
 
Så när jag kom hem hade Ante köpt fika och rosorna då:)
det uppskattades.
 
Nu ikväll har det inte hänt så mycket, tagit de lungt, ska strax lägga mig, sitter och kollar på hela sverige bakar, man blir ju inte lite sugen heller, haha. men till helgen ska jag nog baka något hade jag tänkt, på helgerna kan man unna sig det:)
 
Sen blir jag lite förbannad på min telefon, vet inte vad som är felet alls, det funkar i vilket fall inte, så måste lämna in den, så får ha pappas gammla nokia så länge, som man inte alls kan med. inga nr har jag heller! suck!!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-11-17 08:09:10

fina rosor,tur du;) lr han som ska va glad att ha dig;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej