Prenumerera och dela

Min go knul

Publicerad 2012-11-08 22:48:08 i Bilder Joel

Min fina lilla prins, idag hos momma är kortet taget medans jag var på skolan:)
 
Idag var ennu en rolig dag på skolan, vi fick lära oss hur man gör när man sätter Sond, hur man änvänder sug, och hur man sätter en kateter.
 
Ikväll har jag inte gjort så mycket faktiskt, sitter och väntar på att Ante ska komma hem just nu, vi ska väl beställa lite julklappar hade jag tänkt, jag har faktiskt redan slagit in 5 stycken, det är inte likt mig kan jag säga:p alltid ute i sista sekund med julklappar och paketinslag.
 
 
Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-11-12 09:11:44

världens sötaste!!;) du har verkligen dom absolut schysstaste kidsen!;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej