Prenumerera och dela

Hallojs

Publicerad 2012-11-05 22:03:14 i Allmänt

Hallå. Nu har jag återhämtat mig efter helgen haha, I Lördags hade vi ju fest för Pelle som fyller 30 imorgon, det  var håll igång hela dagen kan man säga, zorbcenter på dagen , jag var inte med hela dagen, men for dit en stund och tittade och fick åka lite bil:) sen hade vi fest på wildhussen på kvällen / natten, gjorde kväll runt tre, men Ante kom hem runt halv 6 på morgonen, haha. men ja var för trött för efterfest, så jag åkte hem och sov istället, man är inte lika pigg som man var förr på att festa sen man fick barn :P men det lär ju ändras det också desto större barnen blir.
 
Bilder från helgen hade jag tänkt lägga upp, men jag hittar inte vart Ante lagt dom, så jag lägger upp dom imorgon istället. .
 
Idag har jag jobbat,sen åkte jag hem till mina sjuka barn, både Julia och Joel har hostat ikapp varandra inatt. Joel hade jätte jobbigt med andningen så fick lägga upp massa kuddar så han nästan satt upp och sov, likaså Julia hon och Ante gick ner och sov på soffan efter hon hade hostat så mycket så hon spydde, så när jag kom ner runt 6 imorse så satt hon upp och sov,lillgumman.
 
Förhoppningsvis så blir vårat tvrum tapetserat i veckan:)
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej