Prenumerera och dela

tjabba.

Publicerad 2012-05-30 11:49:59 i Allmänt

ska drax bege mig mot affären och handla lite mat innan jag ska iväg och prata med chefen på björkhammar. jag hoppas jag får lite jobb i sommar, kanske inte allt för mycket eftersom Joel är så pass liten och inte något dagis går han på en heller. 

imorgon ska jag iväg och färga och klippa mitt hår, yes säger jag bara!! hade egentligen tid nästa vecka men det fixade så jag fick imorgon i stället, så snällt:) mitt hår se bedrövligt ut.

till helgen kanske det blir lite skojigheter, och jag hoppas det. känns kul om man kunnde komma ut en sväng, det var ju verkligen huuuur länge sen som helst.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-06-04 10:30:51

Hej vilken fin blogg och jätte fina bilder. Hit kommer jag flera ggr. =) Jessica

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej