Prenumerera och dela

regn regn och regn

Publicerad 2012-05-09 14:52:47 i Allmänt

vilken tråkig dag det är idag, det har regnat mest hela dagen, hade ju tänkt gå ut förut idag men det gick ju inte så jag stannade inne och sov istället, så sjukt skönt sov till halv 12 tror jag klockan var, och det händer inte varje dag vill jag lova. får se hur vädret är ikväll.

ja annars så händer väl det inte så mycket, farfar fyller år på fredag och har inte den blekaste aning om vad jag ska ge till honom, kort på barnen är väl alltid kul att få, men det värkar inte som jag får korten jag har gjort på beställning? hum, på fredag ska ante in på bernes pappa också, så får se vad man hittar på fredag kväll:) gratta farfar iaf.

idag fyller natalie år också, grattis walter! hahaha

ne nu hänga tvätten.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Kommentar publicerad 2012-05-10 16:01:23

Hahaha! du är ju inte klok du :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej