Prenumerera och dela

Nu är jag värd att hoppa i säng..

Publicerad 2012-05-27 01:02:31 i Allmänt

vilken energi jag fick ikväll, efter jag nattat båda barnen runt 23 tiden så gick jag ner började städa ALLA köks lådor, dammsög och skurade, slängde allt som inte gick att använda och diskade upp det som gick att använda. när jag var klar med det, skurade jag och dammsög under diskbänken och jag vill inte ens veta när det gjordes sist.. sedan tömde jag sopor, fyllde på pellets (enda upp till kanten) haha, sen tog jag upp ALL ren tvätt som låg i tvättstugan på bänken och vek ihop och det var inte en liten hög vill jag lova..

ibland måste man bara få skyrta;)

så just nu skulle jag vilja ligga såhär

så jag hoppas det är fint väder imorgon så man får sola lite:)

godnatt.
Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-05-27 10:45:18

alltså! va får du all energi ifrån kvinna:) du har ju två små kottar också;tycker barnen tar musten ur en!haha!! är inponerad på hur du fixar allt!! hoppas du fått fika på säng idag!:)du är så himla bra,så det borde uppskattas<3 kram till dig fina emma

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej