Prenumerera och dela

lite bilder sen helgen

Publicerad 2012-05-29 11:44:58 i Allmänt

  

  

det var några bilder sen helgen. super fint väder har det varit i helgen, så underbart, men idag är det tydligen varmare i ett kylskåp en ute, fyfan vad trist, vi är snart inne i Juni?

i söndags var det super fint väder så var ute precis hela dagen, åt lunch ute och grillade senare på kvällen med pelle mikaela, nettan och gunnar. kul:) var även morsdag, fick blommar och choklad: ) också vi var vi till mamma och åt tårta: ) gott.  

senare på kvällen fick jag världens frossa, sov till och med i mjukisbyxor och tröja, och drack te! även fast det var hur vart som helst uppe sovrummet. vaknade på natten av att ALLT snurrade, kunnde knappt vända mig i sängen, så fort jag satt mig upp eller skulle vända huvudet så kändes det som om jag skulle spy.

som tur va hade ante en alvedon i lastbilen åt mig som han kom med runt 04 på natten. kunnde sova en stund iaf, igår på dagen vart jag lite bättre men så fort jag stod upp så snurrade det till och vart det för ljust så snurrade det? har någon en aning på vad det kan ha varit för något?

idag mår jag mycket bättre, idag vågar jag iaf köra bil, det skulle jag aldrig vågat igår haha.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej