Prenumerera och dela

hur ska man göra?

Publicerad 2012-05-21 13:06:51 i Allmänt

Ny vecka Nya beskymmer..

har funderat lite över bloggen om man ska skaffa lösenord? för jag vill inte att en del folk läser, för det verkar som dom/ den hittar på alldeles för mycket falska saker som sprids och jag fattar faktiskt inte vad ni får allt i från? ni känner inte ens mig / oss.

ny vecka och jag hoppas ( som dom säger ) att det blir fint väder, på fredag såg det ut att bli runt 23 grader varmt, kommer bli överlycklig om det blir så, nu är det dax att det blir fint väder. igår kväll satt jag på Julia mössan medans vi var ut och gick och Joel ligger fortfarande i sin åkpåse, det är ju sjukt och det är snart Juni..

näe nu ska jag gå ut så Julia får leka i sandlådan en stund.


hej då så länge..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kommentar publicerad 2012-05-21 17:04:26

usch å fy för folk som inte har nåt eget att roa sig med på sin fritid!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej