Prenumerera och dela

boring

Publicerad 2012-05-17 17:43:59 i Bilder Emma



Vilken tråkig dag!! jag har verkligen kännt mig rastlös, har varit jätte tomt utan Julia. men samtidigt lite skönt, men jag har endå gått runt och tänkt - jaha vad ska jag göra nu? man är van att ha full rulle hemma hela tiden när Julia är hemma hehe.

var och hälsade på natalie en sväng idag, har inte varit till henne sen hon flyttade.
just nu håller jag på att steka pyttipanna till middag, orkade verkligen inte med någonting annat hehe. men det är ju ganska gott med stekt ägg till.

tänkte ta och baka lite muffins sedan, är ju perfekt bak och städ väder idag hehe, men städa det sparar jag till en annan dag.

fick ett mms av mamma för ett tag sedan , ett kort på Julia när hon sitter på en uteservering i 20 graders värme och skinande sol! det är i stockholm man skulle varit;)

ps. ni som funderade på kaffe maskinen, den är såld.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej