Prenumerera och dela

regn

Publicerad 2012-03-21 13:38:04 i Allmänt

kom nyss in från en promenad med vagnen, men det regnade ute så det var inte så skönt, därimot var det varmt som fan, usch, tror jag snart måste byta jacka, men när man väl byter så lär den vara för kall. såg det är många som går i sina skinnjackor, jag väntar nog tills mitten av april tills jag sätter på mig min, speciellt eftersom jag ammar.

snart är det dax att hämta lill gummsan på dagis också. var förut ner till Nettan på affären, ska står där varannan onsdag och jobba, så lärde mig kassan och lite sånt. ska bli kul:)

annars då? har inte hänt så mycket intressant, ska väl ta och baka någonting idag tills jag fyller år på söndag.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej