Prenumerera och dela

lilla sjunkligen

Publicerad 2012-03-03 15:18:45 i Bilder Joel

en liten bild på lilla sjuklingen! han kämpar på med sitt virus! han ligger fortfarande med syrgasen på sig, provade tidigare idag att ta bort den men fick lika fort sätta på den igen eftersom han inte klarade av andningen lika bra utan. ser ut att vara toppen väder ute idag, lite synd att man ligger här just nu när man helst av allt skulle vilja vara hemma. får heller inte gå ut från rummet eftersom Joel har RS så får inte hämta mat eller frukost själv. så istället har jag all service på rummet hehe.

till veckan kommer ju linda och scott hit och barnen, jag hoppas vi är hemma från sjukhuset då! ungefär ett år sedan jag träffade dom sist så vore jätte tråkigt om vi fortfarande ligger kvar här, men självklart så vill jag att Joel ska bli helt frisk först, det är det viktigaste.

tur ante tog med bärbara datan till mig, man håller sig lite sysselsatt iaf. ska kolla på några avsnitt av bigbrother som jag missat sedan ska jag försöka vila nu när endå Joel sover, även jag har åkt på förskyldningen och känner mig lite halv febrig till och från.

Julia min lilla tjej är fortfarande sjuk och tät, skulle inte förvåna mig om hon också hammnar här på barn snart. hoppas hon slipper det, men lite mysigt skulle de va:)

ne nu ska jag vila.

hej



 en pigg liten kille:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-03-03 18:16:23

Han är snart på bättringsvägen, han är en liten krigare lillkillen.. Jag tänker på er! Kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej