Prenumerera och dela

lättsamt

Publicerad 2012-03-06 21:39:06 i Allmänt

ja visa har det bra lättsamt måste jag säga! så enkelt allting.

hade jag vetat de jag vet nu, så hade jag inte gjort dom valen som jag gjort...

iaf så sover lill skruttan min, hon är på bättrings vägen och det känns skönt. Joel känns också bättre men fortfarande lite roslig. jätte härligt väder var det idag på eftermiddagen, hade jag haft tid hade jag satt mig på våran altan och solat, kan lova det blir mycke solning där framöver! var upp på hotellet och solade också, skönt:) dom 20 minuterna är så skönt att bara va, komma ifrån allting:)

om 2 dagar kommer linda!! längtar jätte mycket, skrev fel sist, det är 2 år sedan jag träffade dom sist, tror jag skrev 1 år. så hoppas det är fint väder när dom är här så man kan vara ute:)

ne nu ska jag göra varm choklad:) sen sätta mig i soffan
Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-03-07 07:54:20

not good:))

Postat av: mia

Kommentar publicerad 2012-03-07 12:35:24

tyvär gör man många fel här i livet:( men man kan alltid göra nya val:) det är aldrig försent! tänk på det kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej