Prenumerera och dela

elka dig mamma

Publicerad 2012-03-17 13:31:06 i Allmänt

har världens finaste barn! imorse vart jag lite arg på julia när hon hoppade i sängen och var nära flera gånger att ramla på Joel, så jag sa åt henne att sluta och lät ganska arg. Då kollar hon på mig och säger elka dig mamma och lägger hennes arm runt mig, ååh, ja då kan man ju inte vara arg längre!

imorse var jag ute och gick med Natalie, Natalie fick ta en vagn och jag en:P lite synd man inte har någon tvillingvagn endå, men det känns som jag inte kommer använda den så speciellt mycket så det känns onödigt att köpa en.

synd det ska blåsa så jäkla mycket, annars hade det varit super fint väder idag.

Kommentarer
Postat av: liza

Kommentar publicerad 2012-03-17 22:57:06

härligt att höra:) dom är bara för härliga,va vore livet utan barn? helt sjukt trist!!! finns inget som gör en så lycklig som dom små:D hoppas för övrigt att allt är bra,såg korten på dig,du är förbanne mig lika snygg fast du nästan nyss fått barn! har du någe bra tips:P kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej