Prenumerera och dela

dålig förvaring

Publicerad 2012-03-13 21:46:55 i Allmänt

blir tokig på vårat badrum, det är hur litet som helst och jag får knappt plats med någonting, jätte dåligt med förvarings utrymmen. känns som jag har grejer överallt och allt ser jätte stökigt ut, men det är just för det är så pyttelitet. visst är det bara jag och ante som hade toan så okej, men nu har vi två barn och det är alldeles för trångt med alla grejer, blöjor skötbord, mm. så har ni några smarta förvarings tips, så tipsa gärna! skulle vilja ha en ny spegel in dit, men det ska väll kunna fixas.. 

ikväll så har jag sagt hej då till Linda och Scott och barnen, dom åker tillbaka till engalad imorgon bitti. har varit jätte kul när dom varit här och tyvärr så går ju tiden alldeles för fort när man har roligt. så imorgon ska Julia på dagis igen. Nu har jag precis slängt i en tvätt, så nu är det bara att fortsätta plocka alla dessa jäkla kläder..
Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2012-03-14 11:53:06

Jag vet inte riktigt hur det ser ut, men har ni något skåp under handfatet? om ni inte har det finns de kommoder att köpa på ikea, det har jag och det får plats en del där.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej