Prenumerera och dela

Tröttmössa

Publicerad 2012-06-27 11:26:32 i Allmänt

Är super trött idag, 03.30 vaknade både Julia och Joel och vi var vaken framåt 06.30 imorse! så känner mig inte alls pigg, som tur va så somnade båda två om och julia vaknade 09.20 så gjorde henne i ordning och åkte iväg på dagis, Joel vaknade för en stund sedan och har precis matat han med flaska och nu ska vi åka ner till farmor( Nettan)
 
Imorgon blir det nog en liten tripp till Östersund, måste ha några byxor till Joel, han är byxlös haha, och Julia har dåligt med linnen,sen tänkte jag försöka hitta ett par skor som jag skulle vilja ha på crusingen, jag hoppas att det är varmt och fint väder så jag kan ha min fina klänning, jag köpte den för två år sedan och har fortfarande inte använt den, så hoppas jag får tillfälle.
 
nej nu fortsätta där jag var..
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej