Prenumerera och dela

SOLO

Publicerad 2012-06-28 22:13:04 i Allmänt

Imorgon bitti blir jag själv hemma tills på söndag kväll, Ante ska åka bort! känns ju lite trist när vi hade bestämt roliga planer inför crusingen, men det kommer bli skoj endå, var på systemet i stan idag, finns ju bra mycket mer cider sorter att välja på där, lite tråkigt att dom inte har mer av cider här på byn:)
 
Joel börjar bli sjuk IGEN? tror jag blir tokig, ska ringa hc imorgon bitti och höra om tid, hoppas jag får en tid hos barnläkaren denna gång.
 
nej tror jag ska ta och hoppa i säng, är så sjukt trött!
Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2012-06-28 23:06:04

behöver du barnvakt? ;) haha

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2012-06-29 17:13:33

sv; näe, crousingen är inget för mig! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej