Prenumerera och dela

Mamma lyssna

Publicerad 2012-06-12 23:17:18 i Allmänt

Julia är så söt, det kommer så mycket ord och meningar från hennes mun nu för tiden. Hon pratar i ett känns det som! ibland pratar hon så mycket så man knappt hör vad hon säger, så man säger -mm och låssas förstår. Då kollar hon på mig och säger! -Mamma lyssna! sötunge.

Samma sak när vi stod hemma hos Mamma här om dagen och Julia kollade i en bakbok och pekade på allt hon och momma skulle baka och började prata på som vanligt, då säger hon till mamma, - momma titta på mig!

det är så kul:) hon börjar bli så stor nu, hon har blivigt så duktigt att gå på pottan de senaste två veckorna, hon både gör A och B :) stolt.

Näe nu är tid för att hoppa i sängen!



Åt melon nu ikväll, mumms! bilden är tagen i instagram och det är även första bilden jag lagt upp där haha, emma91s heter jag där, ni som vill följa mig där.

Jag har lite problem hur man lägger upp saker och ting där, men jag lär mig väl.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej