Prenumerera och dela

klagar

Publicerad 2012-06-07 17:58:17 i Allmänt

ja jag måste bara få klaga, egentligen ska man inte bry sig, men sammtidigt kan man inte sluta skratta! blir så less på alla som skriver på facebook "åååh jag mår så bra nu" "ååh har aldrig mått så här bra i mitt liv" "ingenting kan bli bättre nu" "har det så mycket bättre utan dig"

men hallå? jag tror allt är menat tvärttom, mår man så jäkla bra när man skriver sådär? och "ha det så mycket bättre utan dig", det tror jag inte på, varför var ni ens tillsammans då, om han fick dig att må så dåligt? varför har du kämpat att få tillbaka honom? ja ibland fattar jag faktiskt inte grejen att skriva på facebook sådär, när man kanske inte alls mår så jävla mycket bättre nu? vill man att ens föredetta ska läsa och tror man mår så bra? jag tror att man själv kanske inte alls mår så bra överhuvudtaget

jaja, nu har jag faktiskt blockerat den där personen för det var verkligen HELA tiden dens statusuppdateringar handlade om.

jag menar inget illa mot den personen, jag tycker bara det är så överdrivet att hålla på och skriva sånna där saker hela hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Line

Kommentar publicerad 2012-06-07 19:51:04

Jag håller med dig helt. Att personen ens lägger tid på att skriva sånt för hans skull..Jag tycker det skriker mer "jag mår inte bra alls" eller nu vet ju inte jag om vi tänker på samma, men vissa är fandå värre än andra. Blockade personen också :P

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-06-07 21:29:10

håller också med dig:) men va fan,orka lägga energi på jobbiga typer:) hoppas vi ses någe i sommar:D kraaaam

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej