Prenumerera och dela

Grattis Mamma och Linda

Publicerad 2012-06-14 09:23:31 i Allmänt

Idag fyller världens bästa mamma år, jag skulle kunna skriva hur mycket gott om min mamma som helst, men det räcker med att jag bara skriver att hon är bäst, för de är hon verkligen:) Sen fyller ju världens bästa syster också år, men tyärr så kan vi ju inte gratta till henne på samma sätt eftersom hon bor i England. :(  men jag hoppas att du får en jätte bra dag:)


laddar upp en bild på mamma:)

Just nu sitter jag och äter frukost, fil med kanel och jordgubbar jag och Julia köpte igår, gott! sen tänkte jag ta och beställa lite sommar kläder till både Julia och Joel dom behöver verkligen det, skulle vilja köpa något till mig själv, men först och främst till barna:)


Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej