Prenumerera och dela

grattis alla studenter!

Publicerad 2012-06-08 10:48:59 i Allmänt

Jag blir lite avundsjuk, själv tog jag aldrig studenten och jag ångrar verkligen det!! det är ju ingenting jag kommer få prova på igen. jag gick ju faktiskt klart alla mina skol år jag också.

jag slutade skolan 2 månader innan jag fick Julia och gjorde klart det sista skolarbeterna hemma, och på dom månader jag var borta från klassen så tappade jag mycket kontakt med dom övriga, jag hade ju fullt upp med en bebis, sov dåligt på nätterna, var trött . så när studenten var, var Julia 3 månader och jag kännde mig inte så pepp just då. dels för att jag hade ju inte alls samma kontakt eller gemenskap som dom andra hade med varandra, jag hade inte fått känna av dom där "student tiderna " och allt där till som man gör dagarna innan studenten.

men men, det är ju ingenting jag kan göra åt nu, jag är glad över jag fick en sån underbar dotter som Julia:) på lördag ska jag iaf på student middag hos Jossan.

solen skiner ute idag, dock vet jag ju inte om det är så varmt ute, vilket jag hoppas på:) Joel är också feber-fri idag, såå skönt. Peppar peppar!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej