Prenumerera och dela

tjena tjena tjena...

Publicerad 2012-07-11 23:09:48 i Allmänt

heeellooo.
 
Redan onsdag, snart fredag och sen hinner man knappt blinka så är helgen över, på Lördag är det årliga traktorrecet, jag hoppas det blir fint väder, Tar med mig, Ante Julia och Joel och åker dit, hoppas Carro följer också. Julia tycker traktorer är rätt kul.. så fort det åker en traktor förbi, så ropar hon.. Pappa titta!!
 
Igår jobbade jag kväll, gick jätte bra! var hemma strax efter nio. synd man missade fallets dag i krångede , det brukar vara rätt kul endå. men det kommer fler gånger.
 
idag har jag i princip inte gjort ett skit, men det är rätt skönt det också. imorgon hade jag tänkt åka och fika på Olgas cafe, har aldrig varit där, men folk pratar gott om det, någon som varit där?
 
näe nu blir det sängen! godnatt.
 
 
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-07-12 07:01:11

Jag borde ju skämmas :p bor ju inte alls långt ifrån olgas men har aldrig vart där :p haha

Svar: hahah, Nu vet jag inte hur många svar jag skickat, det står ju ingenstans att jag svarar:p men iaf, det kanske ligger för nära, också tänker man oftast att, dit ska jag åka för det är så nära! men man gör det aldrig:P men det verkar mysigt:)
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej