Prenumerera och dela

Pigg igen

Publicerad 2012-07-02 10:36:52 i Allmänt

Nu är man pigg igen efter Lördagen, hade en mycket rolig kväll, och kvällen bara sprang förbi känndes det som, runt 4 började jag röra mig hemåt igen, Mattias fixade skjus av några snälla typer.
 
Vaknade runt 09.30 ?? och kunnde inte somna om igen, trodde jag skulle sova hela dagen, så klev upp städade undan lite och sedan gick jag till mamma där barnen var.
 
  
 
HAHA! här sitter jag och får hjälp med mina fötter! fattar inte hur jag kunnat gått utan skor i ca 3 timmar utan att ens fått glas i fötterna! Nu kan jag knappt använda skor, foppa tofflorna får duga ett tag,:P hahah
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-07-02 22:12:31

ser att du haft kul;) bra de;):P

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-07-04 21:58:57

hahah ser fylle åke sitter bakom dig med,

Svar: haha va? :) vem är du:P
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej