Prenumerera och dela

Hemma

Publicerad 2012-07-20 10:19:16 i Allmänt

I onsdags eftermiddag kom vi hem från sjukhuset. Så skönt att få sova i sig egna säng, tyvärr fick jag inte sova lika mycket som jag hade hoppats på, men bara känslan att slippa sjuhussängar, skööönt:)
 
Joel mår bättre men är fortfarade inte frisk, han inhaleras hemma var tredje timme. igår följde Julia med Farmor och Isak till Zoo i Östersund, det hade varit jätte roligt kom hon hem och sa, Lotta och Sebastian följde också med.
 
Sitter och letar short på internet men jag hittar inga jag vill ha, och jag måste ha ett par, alla mina shorts har blivit för stora, dom hänger i baken på mig och det är så fult tycker jag. kanske få ta en tripp till stan någon dag och kolla på REAN?
 
ionsdags ikväll gick jag ner till lekparken med Julia.
 
 
 
 
 
gostrollen mina
 
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej