Prenumerera och dela

Blandade bilder sen dom senaste dagarna!

Publicerad 2012-07-15 20:04:18 i Bilder

Jag!
 
mysigt cafe i Höglunda.
 
I Torsdags var jag på bilbingo, tyvärr ingen vinst.
 
Jag och världens gosigaste Joel!
 
 
Pelle och Joel på kaffestugan i fredags!
 
I Lördags på tractorracet, Ante Joel Pelle på väg upp i luften.
 
Även Jag, Sanna,Nicke och Carro åkte en tur, fyfan vad kul det var!
 
Här åker vi över vattnet, läskigt!!
 
Ja det var några blandade bilder, idag har ja jobbat! men nu är man ledig några dagar ingen. Har fått sjukt ont i halsen, hoppas jag inte blir sjuk bara. Ante och Julia är och fiskar, hoppas dom får någon fisk:)
 
 
Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-07-15 21:11:26

va fin du e!;)

Postat av: danne

Kommentar publicerad 2012-07-15 22:44:19

beutiful!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej