Prenumerera och dela

Bilbingo

Publicerad 2012-07-12 23:33:00 i Allmänt

Ikväll vart det bilbingo här på byn, rätt skoj men tyvärr ingen vinst! Men man kanske har turen med sig nästa gång!
 
Idag åkte jag iväg på Olgas cafe och fikade, jätte mysigt och jag råder er alla att åka dit, gammeldags känsla fick man på en gång, synd dom bara har öppet 10 dagar, så om det hinns med så ska jag åka dit i helgen någonting med familjen och fika.
 
Nu är det dax för sängen, Julia lär nog vakna rätt tidigt, och sen så är det ju marknad också, den ska vi ju självklart gå på. kan hoppas det finns någon rolig karusell för barnen:) haha nu när jag skriver karusell, jag minns för några år sedan då jag och Malin skulle åka en karusell som snurrade runt hela tiden, jag asgarva och malin höll på spy!Malin skrek stanna och jag skrek fortare! hahah. ( ett litet roligt minne som flög upp )
 
Tjing så länge..
Kommentarer
Postat av: Natalie

Kommentar publicerad 2012-07-13 12:08:40

Sollefteå då? :-P

Svar: hahaha, ja jag vet! jag skrattade som en tok när jag kom på det senare på kvällen!
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej