Prenumerera och dela

Baka baka en liten kaka:)

Publicerad 2012-07-30 22:08:54 i Bilder Julia

Efter maten när Joel sov så passade Jag och Julia på att baka dumlemuffins, dom hade varit godare om inte jag hade haft dom så länge i ugnen,men ätbara var dom. Har redan hunnit fått massa dumle klet i soffan, dumt att ha tygsoffa då man har småbarn:P
 
 
Nu sover Julia, Joel är på väg att somna, så jag satt mig vid datorn för att få lite "egen tid" sitter och kollar runt på IKEAS hemsida, jag vill åka dit och handla lite smått och gott, gäller bara att få med sig någon dit som inte blir less efter nån timme, hehe.
 
Nu var den lilla studen över, Joel värkar inte vilja sova:P
 
 
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-08-01 09:28:59

Lägger in bilden först :p sen börjar jag skriva bredvid bilden, sen när jag e klar med inlägget så väljer jag "vänster-justering" på texten där uppe :) Då hamnar texten bredvid bilden :)

Postat av: Jessica Lindström

Kommentar publicerad 2012-08-01 14:33:08

Hm, men trycker du på vänsterställd när du lagt in bilden med? För jag lägger bara in bilden utan att välja vart den ska vara, sne skriver jag texten sen vänsterställer jag bilden :P markerar bilden å trycker på den där vänstertextgrejen :P

Svar: Nej bilden hamnar på vänster sida automatiskt, men när jag ska börja skriva texten så hamnar texten längst ner brevid bilden. menar du knappen där det står vänsterställd? :P
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej