Prenumerera och dela

mage 36

Publicerad 2012-01-04 21:19:01 i Bilder


snälla bebis kom ut nu!!

ja ni ser ju min "lilla mage" som jag har, min rygg värker bara mer och mer för varje dag. jag hoppas verkligen den är redo att komma ut snart, helst imorgon hehe.

imorgon så tänkte jag åka in och kika på revyn den brukar ju vara bra, så jag hoppas den är det iår också, känns kul att göra någonting nu innan bebisen kommer, första månaderna kommer man nog ha fullt upp hemma, så man får passa på innan:)

Kommentarer
Postat av: moa

Kommentar publicerad 2012-01-05 07:59:54

fin mage:) du ser ju inte så rund ut:Dinte på kortet i alla fall/ kram

Postat av: elin

Kommentar publicerad 2012-01-05 10:54:00

Du har en fin mage. Mår bebis och du bra? Den kommer när den är redo! :-)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej