Prenumerera och dela

lördag

Publicerad 2012-01-28 12:34:38 i Allmänt

hej hopp.

ska försöka göra en liten uppdatering nu medans joel sover så sött i vagnen sin! ante tog med julia upp till backen för att åka kälke, så nu är det lungt här hemma, annars är det full fart här hemma nu för tiden. inatt sov jag bätte en igår, joel vaknade 02 och sov enda till 7, då var jag tvungen att väcka han, vart så orolig när han inte hade ätit på några timmar. sedan somnade vi om tills 9 imorse, så skönt. känner mig som en ny människa.

ska även passa på att sova nu medans ante och jullan är borta. sedan är det dax att göra sig klar inför ikväll, pappa har ju fyllt 50 så ska dit och äta middag. ska bara hitta några kläder att ha på mig, alltid ett stort beskymmer, fast på 15 dagar har jag gått ner 12 kilo, alltså mina graviditets kilo.. =) så nu är det lite lättare att veta vad man ska ha på sig.

julia har även börjat vilja hålla in sin lille bror, ser så gulligt ut, hon blir så generad, lill stumpan!

uppdaterar med några bilder sedan

 tjing
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-01-30 12:54:16

HEJ! :D

Cheka in min blogg tävlingen pågår fortfarande:D

Pussheej!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej