Prenumerera och dela

jag ska uppdatera!

Publicerad 2012-01-13 17:29:34 i Allmänt

folk vill jag ska uppdatera, men jag har ju ingenting att uppdatera er om! bara massa onödigt vetande som inte är kul att veta!

igår så ringde till slut min läkare upp och jag vart jätte glad! mer om det kommer ni få svar på sedan, det kommer märkas:) igår så kom pelle och isak hit och åt middag med oss, så isak och julia har rivit ner hela julias rum tror jag hehe så funderar på att städa det sedan.

min mormor fyllde 70 igår, så har varit hos mamma idag och sagt grattis! inte ofta jag träffar henne, så det var skoj . julia är fortfarande kvar där, hon skrek när jag sa vi skulle åka hem, hon avgudar sin morbror viktor så himla mycket, så fort viktor kommer hem då duger man knappt:P så hon fick stanna med han.

ska lägga upp en bild på min jätte mage sedan, har lovat det:)

återkommer..



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej