Prenumerera och dela

godmorgon

Publicerad 2012-01-16 10:09:35 i Allmänt

om ca en timme ska jag iväg till BM igen, så dax att fixa i ordning sig. liknar just nu ett spöke, har sovit riktigt dåligt inatt. julia kom in till mig och ante igår och när jag har hon i sängen sover jag jätte dåligt, jag får ju ingen plats med min stora mage hehe

helgen har rusat förbi som vanligt, har inte gjort någonting känns det som, tvättat och städat är det jag gjort. roligt va? jaana gav mig ett recept på en kycklingkryta som lät jätte god, funderar på att göra den idag, kyckling är ju hur gott som helst, men jag vet nästan aldrig vad jag ska göra med den, så har ni något gott recept, ( inte så avancerat ) så skicka det:)

ne nu göra sig klar..
Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-01-16 14:11:23

du!!kan aldrig tänka mig att en tjej som du kan se ut som ett spöke:P du är alltid lika fin;=)fin mage du har,såg dig igår:)

Postat av: kram

Kommentar publicerad 2012-01-16 22:09:12

vill bara säga att du är bäst i alla lägen!=)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej