Prenumerera och dela

god kväller

Publicerad 2012-01-09 23:49:46 i Allmänt

ska alldeles strax krypa tills sängs ska baaara hänga tvätten först och göra kaffe åt ante, för då slipper jag vakna av det inatt, jag är så lätt väckt så jag vaknar av det minsta lilla. jätte jobbigt! antar det är för jag är gravid och knappt sover längre hehe.

redan tisdag imorgon, tycker helgen har gått jätte fort, när det var lördag känndes det som söndag och när det var söndag känndes det som måndag.. i fredags så var nettan gunnar och pelle hit på middag, vi öppnade även julklappar och hade julklappsleken, en rolig lek:) i lördags så var vi på middag hos min farmor och farfar, och i söndags var vi ut och grillade korv i skaltjärn, mysigt! men julia var trött och vart kall ganska snabbt så vi var inte ute så länge.

idag har jag försökt att tagit det lungt så mycket som möjligt, ska försöka vila så mycket som möjligt ha läkarna sagt! imorgon ska jag även in på ett ultraljud igen..

ikväll kom carro hit så vi har pratat i timmar känns det som, tiden går så fort så till slut var hon tvungen att åka hem så jag ska precis lägga mig:) så godnatt alla!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-01-10 10:01:52

Hej härlig blogg =) grattis till bulan! =).

Hit kommer jag gärna flera ggr och tittar in... =) ha en bra dag. kram

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2012-01-10 12:28:24

Jag drömde om dig i natt! Att du fick en liten pojke! :)

Postat av: anna

Kommentar publicerad 2012-01-10 20:38:30

jätte fin blogg!!:))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej