Prenumerera och dela

det går framåt

Publicerad 2012-01-22 15:58:11 i Allmänt

allt går sakta men säkert framåt, idag har vi fått tagit bort hans sepapp han haft på näsan så han får hjälp med andningen, vilket är skönt, nu får han lite hjälp med syrgas istället. var tänkt att vi skulle få in honom på rummet under dagen, men tror dom väntar tills imorgon, bara för ett litet tag sedan var dom brydd om dom skulle koppla in sepappen igen, men jag hoppas vi slipper.

ante har åkt hem för att kolla till huset, skotta, fylla på pellets mm. så nu är det tomt här, finns ju ingen man kan prata med nu hehe..jag ska lägga mig och vila en stund hade jag tänkt, har varit super trött dom här två dagarna, och eftervärkar har jag börjat fått...

Kommentarer
Postat av: moa

Kommentar publicerad 2012-01-23 06:32:00

hoppas verkligen inte han behöver mer andnings hjälp:( fast man har ju hört att det kan gå lite upp o ner från början!passa på o vila lite nu när du har lite möjlighet till det!!vad ska lille man heta då?? du kan väl lägga ut lite mer bilder på han när han piggnar på sig:D stort grattis igen till er alla<3 o lycka till med familjen kraaaam

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2012-01-23 14:05:29

hoppas han inte behöver den nå mer! åh, eftervärkarna, bläää, dom tyckte jag gjorde hur ont som helst! andra gången tyckte jag var värre! =(

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej