Prenumerera och dela

blää

Publicerad 2012-01-12 11:44:15 i Allmänt

finns det något värre en att sitta och vänta på att någon ska ringa upp? enda sen igår har jag väntat och väntat på att en läkare ska ringa mig, och jag sitter fortfarande och väntar!! aaah blir galen på sånt. man tar sig inte för någonting...

håller iaf på och tvättar upp lite bebis kläder, men jag har bara det mesta i rött och rosa.. har några kläder som är brunt och vitt också, så om det blir en lillasyster så har jag hur mycket kläder som helst.. men blir det en lillebror blir det lite svårare:) hehe. vore kul om vi fick en pojke, då har vi en av varje:)


nee nu ska jag fortsätta att ringa till stan, får hoppas på svar!
Kommentarer
Postat av: Mary

Kommentar publicerad 2012-01-12 23:38:09

Tusen tack :)

Känns så himla skönt!!

Vad du verkar göra om på bloggen, fint!! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej