Prenumerera och dela

äntligen

Publicerad 2012-01-02 21:02:06 i Allmänt

imorgon ska jag äntligen få klippa mig!! hade egentligen tid två dagar efter jul, men vi hamnade på sjukhus med julia så tiden togs bort. sen hade hon ingen tid förens den sista januari ungefär, så gjorde ett försök på diva, och fick redan en i morgon:) så jäkla skönt ska det bli, var riktigt länge sen jag klippte mig, kom på i sista sekund att jag ville färga håret på samma gång, så ringde upp idag och skulle kolla så det gick, så imorgon ska jag både färga och klippa,:)

äntligen får jag lägga lite pengar på mig själv, pengarna man har spenderar jag på mat, räkningar och julia..

nu ikväll har jag rensat julias byrå med kläder, känner att jag måste börja med en stor rensning innan bebisen kommer och det är ju inte så långt bort nu.. men har ju iaf börjat och det är ju alltid nått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-01-02 22:32:37

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2012-01-02 23:22:07

BRA Emma att du äntligen har en tanke på dig själv:)) du ska inte va så jäkla snäll jämt:D ett bra visord är faktist,behanda ANDRA som andra behandlar dig:P kom ihåg det kram till världens finaste tjej

Postat av: Erika

Kommentar publicerad 2012-01-04 00:22:45

Mår lillan bättre nu?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej