Prenumerera och dela

spyless

Publicerad 2012-02-13 13:47:15 i Allmänt

på jävla försäkringskassan!!! hur jävla många gånger ska man behöva ringa dit för att dom ska fatta?? och hur jävla många gånger ska man behöva ringa dit innan dom sätter in pengarna ? och hur jävla långt i förväg ska man behöva skicka in papperna för att dom ska skicka ut pengarna i tid?? ååh ja jag måste få skriva av mig någonstans, är det nått man kan bli irriterad på så är det försäkringskassan.

jaja, Julia har nyss fått lunch och jag har precis blivit klar så vi ska väl klä på oss och gå ut så man inte får mer ont i huvudet en vad man redan har!!
Kommentarer
Postat av: jonna

Kommentar publicerad 2012-02-13 16:28:48

nu jävlar e emma förbannad:D det är inte för ofta man ser det!! hoppas det fixar sig kram

Postat av: s ofi e

Kommentar publicerad 2012-02-13 17:06:01

andas andas andas kvinna. på fredag kommer lugnet(jag) hem och ställer allt till rätta, så håll ut!!



visst var jag rolig nu????? :)))))))))))))

Postat av: emilie b

Kommentar publicerad 2012-02-13 19:02:16

de bror alldeles på tydligen vilken handläggare man får, skicka in mina i tid med wincent fick pengar efter 2 veckor med william tog de 8-10 veckor, men du kan skynda på de om de är korrekt i fyllt, ring och be dom skynda på de



mvh emilie

Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2012-02-13 19:16:30

kan inget annat än att hålla med dig emma!

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2012-02-13 22:06:27

du har inte möjlighet att anmäla fp på nätet? det är mycke smidigare, jag har aldrig haft problem när jag anmält där! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej