Prenumerera och dela

snygga

Publicerad 2012-02-09 12:21:56 i Allmänt

eftersom jag längtar så mycket till sommaren, så sitter jag och kollar runt på lite sommarkläder.. känns som jag skulle behöva lite nytt.


dom här shortsen tyckte jag var snygga:) så ska nog beställa dom, tycker egentligen inte om att beställa från internet det är ofta storleken inte stämmer. iaf för mig:P

sitter också och väntar på att joel ska vakna så jag kan ge han mat så man kan få gå ut i detta vackra väder som är idag:)
Kommentarer
Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2012-02-09 13:02:14

Men vilka snygga! Vart är dom från? :)

Postat av: elin

Kommentar publicerad 2012-02-09 13:55:55

Yes, snygga :-) hur går allt med Joel? Känns det skönt att allting är klart? Hör gärna av dig ifall du vill surra eller så.. Jag har bara 6 dagar kvar nu så barna våra kommer bli dagiskompisar hehe! :-)

Postat av: marc

Kommentar publicerad 2012-02-09 16:20:54

snygga shorts,passar ju bra på en snygg brud som du!;P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej