Prenumerera och dela

måndag

Publicerad 2012-02-27 10:45:55 i Allmänt

måndag igen.. på torsdag är det första mars och bara 7 dagar tills Linda och scott och barnen kommer:) längtar så mycket! ska bli super kul.

på fredag fyller även mattias 25 år. sen fyller ante den 10e och jag 25e och julia den 29e, den här månaden kommer man bli fattig:P eller ja man kommer alltid vara det i mars hehe.

igår var det super fint väder så jag gick upp till backen och gick sedan hem, senare på kvällen åkte jag och sofie och tränade! skönt, sofie han även med en vurpa på springbandet, det såg skit roligt ut, så man garva rätt lagomt, men mindre kul för sofie hahah

nu ska jag göra mig klar, Julia sitter och bygger med lego och joel sover. sen ska man försöka ge sig ut en stund.

hej

Kommentarer
Postat av: alexandra

Kommentar publicerad 2012-02-27 15:40:14

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej